«کد سرفراز»

»»»»»»»»»»»وبلاگ دانشجویان کد ۸۴ رشته معارف اسلامی، فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق(ع)

«کد سرفراز»

»»»»»»»»»»»وبلاگ دانشجویان کد ۸۴ رشته معارف اسلامی، فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق(ع)

خدا را شکر هشتادوچهاری نشدیم....!!!!

شاید تعجب کرده باشید، ولی این جمله رو تا حالا چند بار شنیده ام. کد بالایی ها وقتی ما رو می بینند، خدا را شکر می کنند که مثل ما نشدند. مگه ما چه مونه؟

ما چیزیمون نیست. دانشگاه برای هشتادوچهاری ها یه جوریه! یه طوری که اونا جلوی سالن امتحانات دانشگاه اعتصاب می کنن و امتحان نمی دن. هشتادوچهاری ها یه کدی هستند که تو سیستم کثیف آموزش له شدند و چیزی ازشون نمونده! (ادبیات رو حال کردین!؟) بین هشتاد وچهاری ها وضع هشتادوچهاری های رشته ما: معارف اسلامی فرهنگ و ارتباطات از همه بدتره. ما همه درسهای بخش عربی مون یه ترم عقبه. باورتون می شه؟ همه هشتادوچهاری ها بدون این که قواعد رو تمام کنن دارن تفسیر می خونن. آشنایی با قواعد عربی خیلی به فهم ما از قرآن کمک می کنه. کد ۸۵ و کدهای بعد طبق برنامه با تمام شدن قواعد عربی و اندیشه اسلامی که دروس وقت گیری هستند به سراغ تفسیر خواهند رفت ولی ما هشتاد و چهاری ها خلاف برنامه یک ترم زودتر شروع کردیم که در مورد ما ارتبی ها باید بگم دو ترم زودتر!

خلاصه سال اولی که بودیم می گفتن کد بالایی بشید ساعتهای درسی تون با واحدهاتون یکی می شه. سال سومی شدیم ولی الان وضعمون از هشتاد و ششی ها هم بدتره! سیستم کثیفه! البته برای ما کثیف تر. و باز هم البته امید داریم کثیف تر نشه. سال اول ۴۰ ساعت کلاس ومباحثه داشتیم. سال اولی های فعلی ۳۳ ساعت و نیم!

 ما ارتبی ها تنها هشتادوچهاری هایی هستیم که هنوز قرائت و ترجمه داریم. قرائت و ترجمه قرآن کریم ۱و ۲ که از ابداعات (قابل تقدیر و تشکر) بخش عربی برای کد ۸۴ و ما بعده، یه درس جالبیه که هر هفته امتحان داره! امتحاناتی که تاثیر اونا در معدل کمی بیشتر از چند هزارمه! کمی بیشتر از صفر! واقعا اینجا تازه می فهمیم: قطره قطره جمع شود.

ما بیچاره ها به تورمون مباحثه عربی خورد! آزمونک (امتحان هفتگی قواعد عربی!) خورد که خدا رو شکر این دومیه یه هفته درمیون شد! یعنی ظاهرا بخش دید امکاناتش رو نداره که هر هفته امتحان عربی هم بگیره.

مقرری های تفسیر هم جانفرساست. ولی می شه هر هفته خوند و تو امتحان هم نمره خوبی کسب کرد. ولی تهرانی های کد ۸۴ که از اعاظم و اوباش هستند، و همیشه فقط خود را می بینند، مانع برگزاری امتحان ماهانه شدند. مقرری ها کم نشد، هیچ، بیشتر هم شد. حتی برای امتحان میان ترم دو برابر امتحان داریم! دو سوره اسرا و کهف با هم! خدا به خیر بگذراند.

بگذریم! با همه اینها کد ۸۴ فرهنگ و ارتباطات همیشه کد سرفراز بوده و هست و خواهد ماند. در لابلای این همه سختی ها و مشکلات، دوام آورده و مورچه وار به جستجو و کسب علم و مهارت مشغول است. جالبه که درصد قبولی این کد در درس قواعدعربی ۳ (با استاد ارجمند آقای اسودی ) صد بوده. همه قبول شدند. فکر کنم این حادثه بی نظیر برای اولین بار اتفاق افتاده باشد. البته برای اولین بار هم بود که تو کلاس قواعد عربی ما فقط خود ما بودیم و از رشته های دیگه کسی نبود.

نظرات 6 + ارسال نظر
.... یکشنبه 20 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:55 ب.ظ

سری به این وبلاگ بزنید.http://ansooyepardeh.blogfa.com/یه چیزایی راجع به شما گفتن دفاع کنید چون حتی در صورتی که راست بگه باز هم بد نوشته...
در ضمن کد سرفراز اسفند دود کن چشم نخوری!!!

متی رسولی سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:47 ب.ظ http://kde.blogsky.com

من یه مینیمالیست از پل مدیریتم

۸۴ فرحزاد شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:36 ب.ظ

از باب همدردی میگم
وضعیت ۸۴ اونور از شما هم قمر در عقرب تره
ما گفتیم شاید اونوریا نجات بخش باشن
اما ظاهرن...

۸۴ فرحزاد شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:39 ب.ظ

امیدواریم

دارالترجمه اینترنتی مهشا یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1388 ساعت 05:44 ب.ظ http://mahsha2.blogfa.com

سلام و خسته نباشید.
وبلاگ خوبی دارید موفق باشید.
اگه تمایل به تبادل لینک داشتین مت رو لینک کنید و بهم خبر بدین تا منم شما رو لینک کنم.
موفق باشید

بچه های دانشگاه یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:04 ق.ظ http://uniboy-torbat.blogveb.com

سلام دوست عزیز...
من یکی از مدیران وبلاگ بچه های دانشگاه هستم و از شما که دانشجو هستید دعوت میکنم با عضویت در این وبلاگ پیام همبستگی خود را اعلام بدارید و نظام دانشجویی ایران سهیم شوید.
با تشکر
ن.ک ... از بچه های دانشگاه

http://uniboy-torbat.blogveb.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد